top of page

REGULAMIN 4 SEASONS LODGES USTROŃ

Wszystkie informacje i zasady znajdziesz w Regulaminie korzystania z domków - rezerwując, potwierdzasz przestrzeganie warunków korzystania z domków.

REGULAMIN

§ 1 . Ważność warunków

(1) Niniejsze ogólne warunki zakwaterowania mają zastosowanie do umów  na zakwaterowanie, a także wszystkich innych usług i dostaw świadczonych przez usługodawcę na rzecz gościa. Usługi dostawcy są oparte wyłącznie na tych warunkach.
(2) Podnajmowanie lub ponowne wynajmowanie zapewnionego zakwaterowania, jak również jego wykorzystanie do celów innych niż cele mieszkaniowe wymagają uprzedniej pisemnej zgody właściciela obiektu.
(3) Warunki gościa obowiązują tylko wtedy, gdy zostały wcześniej uzgodnione. Odstępstwa od tych warunków są skuteczne tylko wtedy, gdy właściciel obiektu wyraźnie je potwierdził na piśmie.

​§ 2. umowa zakwaterowania

(1) Umowa zakwaterowania zostaje zawarta, gdy właściciel obiektu zwany dalej usługodawcą potwierdzi żądanie rezerwacji przez gościa telefonicznie lub na piśmie pocztą, e-mailem i / lub faksem, a tym samym akceptuje rezerwację (przyjęcie wniosku). Rezerwacja może zostać również dokonana poprzez serwis internetowy (np. booking, airbnb).
(2) Partnerzy kontraktowi to właściciel obiektu i gość. Jeśli osoba trzecia dokonała rezerwacji dla gościa, jest ona odpowiedzialna wobec usługodawcy wraz z gościem  za wszystkie zobowiązania wynikające z niniejszej umowy.
(3) Gość jest zobowiązany sprawdzić poprawność rezerwacji. Jeśli potwierdzenie rezerwacji odbiega od treści wniosku o rezerwację, a gość nie zgłosi zastrzeżeń natychmiast, uznaje się, że treść potwierdzenia rezerwacji została uzgodniona w umowie.

​§ 3. Usługi, ceny, płatności, potrącenia

(1) Właściciel obiektu jest zobowiązany do utrzymania zakwaterowania zarezerwowanego przez gościa i do świadczenia uzgodnionych usług .Usługodawca akceptuje odpowiedzialność tylko za wyraźnie obiecane funkcje sprzętu, ale nie za subiektywną jakość sprzętu ocenioną przez Gościa.
(2) Gość jest zobowiązany do zapłaty obowiązujących lub uzgodnionych cen usługodawcy za zapewnienie zakwaterowania.
(3) Wszystkie ceny zawierają ustawowy podatek vat.
(4) Gość jest zobowiązany do podania prawdziwych informacji o liczbie osób zajmujących zakwaterowanie. Zakwaterowanie jest dostępne dla maksymalnej liczby osób wymienionych w potwierdzeniu rezerwacji zgodnie z § 2 (5). Zajęcie dodatkowej liczby osób wymaga uprzedniej pisemnej zgody dostawcy. W takim przypadku cena za przeniesienie zakwaterowania wzrasta do ceny obliczonej przez usługodawcę z odpowiednim obłożeniem.
(6) Jeśli okres między zawarciem umowy a wykonaniem umowy przekracza trzy miesiące, a cena ogólnie pobierana przez dostawcę za takie usługi wzrasta, dostawca może odpowiednio podwyższyć ustaloną w umowie cenę, ale nie więcej niż o 10 %.
(7) Płatność uzgodnionej ceny za zapewnienie zakwaterowania, jak również dodatkowych usług uzgodnionych z gościem, należy uregulować najpóźniej 21 dni przed przyjazdem. Jeśli moment dokonania rezerwacji jest krótszy niż 21 dni do rozpoczęcia zakwaterowania, płatność w całości należy uregulować do 2 dni od momentu potwierdzenia zakwaterowania przez właściciela.
(8) Jeśli usługodawca nie może zarejestrować płatności w terminie wskazanym w ​§ 3 ust. 7, usługodawca jest uprawniony odstąpić od umowy, o czym informuje Gościa na piśmie.
(8) Gość może poruszyć bezsporne lub prawnie ustanowione roszczenie wobec roszczenia właściciela obiektu.

​§ 4. Ogólne prawa i obowiązki; Reguła domowa

(1) Gość musi troskliwie traktować zakwaterowanie i jego ekwipunek. Gość jest zobowiązany do przestrzegania zasad domu. Od godziny 22.00 do godziny 8.00 obowiązuje cisza nocna. W tym czasie wymagana jest szczególna uwaga dla współlokatorów i sąsiadów. Telewizor i sprzęt audio muszą być ustawione na głośność pomieszczenia.
(2) Na czas zakwaterowania gość jest zobowiązany do utrzymywania zamkniętych okien i drzwi podczas opuszczania domu, a także do wyłączania świateł i wyposażenia technicznego.
(3) Zakwaterowanie zwierząt domowych dowolnego rodzaju jest dozwolone w obiekcie tylko za uprzednią pisemną zgodą dostawcy. Usługodawca może pobierać rozsądną opłatę za zakwaterowanie zwierząt.  Jeśli zwierzęta przebywają na terenie obiektu i w domu bez uprzedniej zgody usługodawcy, może on pobierać opłatę za sprzątanie w wysokości 500 zł.
(4) W obiekcie obowiązuje ogólny zakaz palenia. W przypadku naruszenia, właściciel obiektu może naliczyć opłatę za odświeżenie i sprzątanie w wysokości 500 zł. Palenie dozwolone jest tylko w wyznaczonych miejscach.
(5) Korzystanie z Internetu jest dozwolone, o ile nie narusza przepisów ustawowych. Czynności karne (w szczególności bezprawne pobieranie, odsłony strony) są ujawniane i ścigane. Tylko gość jest odpowiedzialny za nielegalne korzystanie z Internetu.
(6) Włączenie i / lub przymocowanie materiałów do dekoracji lub tym podobnych nie jest dozwolone w obiekcie. Gość jest  odpowiedzialny za  dołączoną dekorację  sam i uwalnia usługodawcę od roszczeń osób trzecich. Jest on również zobowiązany do zrekompensowania szkód spowodowanych przez instalację i / lub zamocowanie dekoracji lub podobnych.
(7) usługodawca ma stałe prawo dostępu do zakwaterowania, zwłaszcza w przypadku bezpośredniego zagrożenia. W wykonywaniu prawa dostępu należycie uwzględnia się interesy gościa, który ma być chroniony. Usługodawca poinformuje gościa o korzystaniu z prawa dostępu z wyprzedzeniem, chyba że jest to dla niego nieuzasadnione lub niemożliwe w okolicznościach konkretnego przypadku.

 

 § 5. Odstąpienie od umowy (anulowanie)

(1) Bezpłatna rezygnacja Gościa z umowy zawartej z usługodawcą jest możliwa w okresie przewyższającym 21 dni przed rozpoczęciem wynajmu i wymaga pisemnego potwierdzenia usługodawcy. Jeśli tak się nie stanie, uzgodniona cena z umowy jest płatna, nawet jeśli gość nie korzysta z usług kontraktowych. Nie dotyczy to przypadków opóźnienia świadczenia usług lub niemożliwości świadczenia usług, za które jest odpowiedzialny. Anulowanie musi być dokonane na piśmie do dostawcy, chyba że dostawca wyrazi zgodę na ustne anulowanie. Dniem anulowania jest data otrzymania anulowania przez dostawcę
(2) Gość może, bez wywoływania roszczeń płatniczych lub odszkodowawczych usługodawcy, odstąpić od umowy, jeśli między nim a usługodawcą prawo odstąpienia zostało uzgodnione na piśmie w określonym terminie. To prawo do odstąpienia gościa wygasa, jeśli nie skorzysta ze swojego prawa do odstąpienia na piśmie od  usługodawcy w uzgodnionym terminie, chyba że nastąpi przypadek niewykonania świadczenia przez usługodawcę lub niemożliwość świadczenia usługi, za którą jest on odpowiedzialny.
(3) Usługodawca ma prawo do odstąpienia od umowy z obiektywnie uzasadnionych powodów lub do rozwiązania nadzwyczajnego, jeżeli na przykład: a) siła wyższa lub inne okoliczności, za które usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, czynią wykonanie kontraktu niemożliwym; b) zakwaterowanie jest mylące lub błędne przedstawienie istotnych faktów, np. w osobie gościa lub w odniesieniu do celu lub w odniesieniu do zajmowania lub w odniesieniu do zakwaterowania zwierząt, został zarezerwowany, c) domek jest wykorzystywany do celów innych niż na cele mieszkalne, d) usługodawca ma uzasadnione powody, aby wierzyć, że korzystanie z usługi zagraża bezpieczeństwu lub spokojowi domu innych gości lub sąsiadów lub reputacji usługodawcy w społeczeństwie, bez przypisywania tego do kontroli lub organizacji usługodawcy.
(4) usługodawca musi natychmiast poinformować gościa o korzystaniu z prawa odstąpienia lub rozwiązania umowy. W przypadkach ust. 4 a), usługodawca musi bezzwłocznie zwrócić już dokonane płatności z tytułu najmu i / lub płatności zaliczkowe za anulowany okres umowy. Z uzasadnioną rezygnacją lub uzasadnionym wypowiedzeniem przez oferenta nie powstaje roszczenie gościa o odszkodowanie. Gość musi zwrócić usługodawcy wszelkie szkody, za które jest odpowiedzialny z powodu rezygnacji lub nadzwyczajnego rozwiązania zgodnie z ust. 4.

 

 § 6. Odpowiedzialność; ograniczenie

(1) usługodawca ponosi odpowiedzialność za swoje zobowiązania wynikające z umowy. Odpowiedzialność jest ograniczona do zamiaru i rażącego niedbalstwa usługodawcy, jeśli i o ile nie jest on całkowicie odpowiedzialny zgodnie z przepisami ustawowymi nieograniczonymi. W przypadku wystąpienia błędów lub usterek w usługach usługodawcy, podejmie on wysiłek, przy wiedzy lub natychmiastowym powiadomieniu gościa, w celu usunięcia usterki lub wady. Gość jest zobowiązany do przyczynienia się do tego, co jest uzasadnione, aby wyeliminować zakłócenia lub wady i zminimalizować wszelkie możliwe szkody.
(2) usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty wniesione przez gościa. Odpowiedzialność dostawcy jest wyłączona. Dotyczy to również kosztowności, które gość zatrzymuje i / lub pozostawia w obiekcie.
(3) Gość jest odpowiedzialny za wszelkie szkody zawinione przez siebie, swoich towarzyszy podróży lub jego gości w obiekcie i / lub inwentarzu zakwaterowania. Zalecane jest prywatne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Gość jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym właściciela obiektu. Dotyczy to w szczególności szkód, które mogą mieć wpływ na inne zakwaterowanie (np. uszkodzenia od wody,  od ognia, zniszczenia w obiekcie, zniszczenia sprzętu agd / rtv).
(4) Roszczenia Gościa wygasają po sześciu miesiącach, chyba że właściciel obiektu jest odpowiedzialny za zamiary. Roszczenia usługodawcy wygasają w odpowiednim okresie ustawowym.

​§ 7. Zasady zakwaterowania

(1) Zakwaterowanie jest dostępne w dniu przyjazdu regularnie od godziny 14:00. Ewentualne zmiany tej godziny mogą być dokonane jedynie w uzgodnieniu z właścicielem obiektu na piśmie.
(2) Gość jest zobowiązany do przedstawienia usługodawcy swojego ważnego dowodu tożsamości lub paszportu lub do przesłania kopii pocztą elektroniczną przed przyjazdem.
(3) W dniu wyjazdu gość musi opuścić obiekt najpóźniej do godziny 11 rano. Ewentualne zmiany tej godziny mogą być dokonane jedynie w uzgodnieniu z właścicielem obiektu na piśmie. Jeśli wymeldowanie jest opóźnione, właściciel obiektu ma prawo do dodatkowej płatności pobranej od gościa. Ponadto dostawca ma prawo do odszkodowania za wszelkie dalsze szkody wynikające z opóźnionego opuszczenia domku.
(4) Gość jest zobowiązany sprawdzić prawidłowe zamknięcie drzwi domku i pozostawić klucze w kasetce zabezpieczając ją przed otwarciem przez osoby trzecie.

​​

§ 8. Ochrona danych

Dane osobowe podane przez gościa nie zostaną przekazane osobom trzecim przez wynajmującego, chyba że jest to konieczne do wykonania umowy.

  

§ 9. przepisy końcowe

(1) Gość rezerwując zakwaterowanie w domku, potwierdza przestrzeganie warunków niniejszego Regulaminu.
(2) Miejscem obowiązywania niniejszego Regulaminu j
est Ustroń / Polska.
(3) Umowa podlega wyłącznie prawu polskiemu.
(4) Niniejszy Regulamin jest przeznaczone wyłącznie do osobistego użytku Gościa.
(5) Jeżeli jedno z powyższych postanowień będzie lub stanie się nieważne , nie wpłynie to na ważność pozostałych postanowień. Nieskuteczne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, które jest najbliższe celowi przepisu, który ma zostać zastąpiony. Ponadto obowiązują przepisy ustawowe.

bottom of page